Regulamin

Przed zgłoszeniem przeczytaj ten regulamin!
  1. Zanim się do nas zgłosisz nie zapomnij dodać naszego buttonu lub linka do swojego bloga.Od zgłoszenia się do nas masz na to siedem dni inaczej blog nie zostanie dodany.
  2. Zanim się do nasz zgłosisz sprawdź czy na twoim blogu pojawiła się przynajmniej jedna notka.
  3. Po dodaniu zgłoszenia na twoim blogu pojawi się notka że dodaliśmy cię do spisu.
  4. Twój blog zostanie dodany do kategorii opuszczone  jeśli od 6 miesięcy nie pojawi się żadna notka.
  5. Twój blog zostanie dodany do kategorii zawieszone jeśli od 3 miesięcy nie pojawi się na nim żadna notka.
  6. Twój blog zostanie dodany do kategorii usunięte jeśli zostanie usunięty z bloggera lub nie będzie otwarty na czytelników.
  7. Zgłoszenia należy składać w miejscu do tego przeznaczonym - zakładka "Zgłoś Bloga !" w menu.
  8. Zgłoszenia proszę dodawać według określonego wzoru (wzór podany w w zakładce "Zgłoś Bloga", żeby było łatwiej).
  9. Nie dodajemy wielokrotnie tych samych rozdziałów!
  10. W przypadku zmiany adresu, koniecznie o tym poinformuj!
  11. Jeśli masz jakieś uwagi, sugestie itp., nie bój się o tym powiedzieć.
  12. Nowe rozdziały dodawane są raz w tygodniu. O ich dodaniu nie informujemy.
  13. Pamiętaj, aby na spisie wyrażać się kulturalnie.
  14. Przy każdym zgłoszeniu obowiązuje hasło zawarte w regulaminie. Zgłoszenie bez hasła lub ze złym hasłem zostanie odrzucone i podpisane komentarzem - brak hasła/złe hasło.
  15.  Jeśli zgłosiłeś/aś swój blog do spisu, możesz pochwalić się na nim nowym rozdziałem. Rozdziały zgłaszamy w zakładce - Zgłoś nowe rozdziały.
  16. Jeśli Twój blog został zakończony lub zawieszony możesz nas o tym powiadomić na czacie lub w  zakładce - Blog do poprawy. 
  17. Hasło do zgłoszenia to odpowiedz na pytanie "Jak się nazywa twój ulubiony zespół?"

 Ostatnia aktualizacja: 12 Lipca 2015 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz